Hemman palautekyselyn tulokset vuodelta 2019!
Hemman palautekyselyn tulokset vuodelta 2019 on nyt julkaistu - tyytyväisyyttä havaittavissa
Haluamme pyytää asiakkailtamme ja yhteistyökumppaneiltamme säännöllisesti kirjallista palautetta palveluistamme. Palautetta hyödynnetään palveluiden kehittämisessä sekä markkinoinnissa. Palautetta pyydetään asteikolla 4-10.
Nyt olemme saaneet käsiteltyä tähän mennessä tulleen palautteen vuodelta 2019. Osa voi olla vielä tuloillaan (suurin osa palautteista saapuu postitse), joten päivitämme tuloksia sitä mukaa kun palautteita vielä saapuu.
Vuosi 2019 oli asiakas- ja yhteistyökumppanipalautteen perusteella erittäin onnistunut Hemman osalta! Vuoden 2019 asiakaspalautteen keskiarvo oli huikeat 9,4!
Kiitos tästä upeasta luvusta kuuluu tietenkin meidän työntekijöillemme (entisille ja nykyisille), mutta erityisesti meidän asiakkaillemme! Kiitos luottamuksesta ja yhteistyöstä niin viime kuin kaikkina edellisinäkin vuosina.
Tällaisen palautteen myötä on mainio jatkaa uudelle vuosikymmenelle! Toivottavasti palautteemme ja asiakastyytyväisyys pysyy jatkossakin yhtä hyvänä.
Tutustu Hemman asiakas- ja yhteistyökumppanipalautteiden tarkempiin tuloksiin alta:



